عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مدرسان شریف نمایندگی زرند

تبادل لینک هوشمند
مدرسان شریف یک سایت علمی آموزشی و پربازدید با رنکینگ بالاست.برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مدرسان شریف و آدرس modaresanesharif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 102
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 92

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

مدرسان شریف زرند

تبلیغات
ثبتنام سامانه ارسال پیامک
ساعت : | بازدید : 1068 | نوشته ‌شده به دست رضا عبدالهی | ( نظرات )

سامانه های ارسال پیامک زیادی در کشور فعالند. که امکانات متفاوت و متنوعی دارند و تعرفه ارسال پیامک در آنها متفاوت میباشد. ما در اینجا سامانه ارسال پیامک پارس گرین را به شما معرفی میکنیم.

چنانچه شما نیاز به داشتن سامانه ارسال پیامک دارید از سامانه ارسال پیامک پارس گرین استفاده نمایید!! زیرا دارای مزایای زیادی نسبت به سامانه های دیگر میباشد.

1- معمولا بیش از 20درصد پیامکها به دلایل مختلف به مقصد نمیرسند. درحالیکه سامانه های ارسال هزینه کامل آنها را از شما کسر میکنند و یا اگر هم مبلغی را برگشت میدهند شامل پیامکهای ارسال نشده به مخابرات میشود نه پیامکهای نرسیده به گوشی . اما در سامانه پارس گرین هزینه دقیق وکامل کلیه پیامکهای نرسیده به گوشی(اعم از ارسال نشده به مخابرات، نرسیده به گوشی،خاموش بودن گوشی،درلیست سیاه قرارداشت گوشی و هر دلیل دیگری) از حساب شما کسر نمیگردد. و وقتی حساب کنید میبینید هزینه ارسال پیامک شما به نسبت سامانه هایی که تبلیغات کاذب دارند بسیار کمتر میشود.

2- سامانه ارسال پیامک پارس گرین توسط یک تیم حرفه ای مدیریت میگردد. و دارای امکانات بسیار گسترده ای است که چنانچه برنامه نویس و وبلاگ نویس باشید میتوانید از امکانات آن استفاده نمایید. تولید کدهای برنامه نویسی برای ارتباط با سایت شما. ارسال ایمیل، کاتالوگ، ثبتنام آنلاین، ماژولهای وب، پاسخگوی هوشمند، منشی پیامکی، تبلیغات،نظرسنجی،مسابقه،نمودار،ارسال متناظر،هوشمندو ... را داراست.

عضویت اولیه در این سامانه رایگان بوده و بسته هدیه دارد. که ما به شما پیشنهاد میکنیم آنرا تست کنید.

 


|
امتیاز مطلب :
|
تعداد امتیازدهندگان :
|
مجموع امتیاز :